torstaina, toukokuuta 12

ABC of growing up

oioioi elämä on kyllä hymyillyt tässä viimeisinä päivinä. aurinko on paistanu ja lämpötilat olleet hellelukemissa. kolmepäivää sitten olin pelaamassa beachlenttistä hyvällä porukalla, eilen makasin rannalla monta tuntia aurinkoa ottamassa ja tänäänkin päädyin kavereiden kanssa nurmelle makoilemaan ja hömppäämään.

koulupäiväkin meni ihanasti, koska mulle on tapahtuni ihme; hymypoika tuli ja sai mut tuntemaan itteni onnelliseks:) ei merkkiäkään ahdistuksesta, hermoilusta tai epäluulosta. on niiin kodikas olo. eilenkin sain kutsun kahville, mutta hymypojalla ei ollutkaan kahvinpuruja joten korvaukseksi keitti TEETÄ. hihi. teetä juodessa ja jutellessa huomasin kuinka onnellinen olen pitkästä aikaa jonkun pojan seurassa. ehkä mun särkyny sydän alkaa taas pian sykkiä:b

tänään ennen viimeistä tuntia sain viestin: "onko seuraava tunti tärkeä vai haluisiks taas käydä kahvilla munkaa?" noh koulupäivä loppu siihen ja suuntasin hymypojalle. poika täytti tänään 18-vuotta ja sen kunniaks juotiin lasilliset skumppaa. en oo tottunu siihen että joku kohtelee mua noin hyvin! ihanaa nukahtaa "hyvää yötä"-toivotukseen tai vaan saada ohimenevä hymy. ehkä tästä voisi tullakin jotain. katotaan. ihan rauhassa. haluan taas uskaltaa heittäytyä rakkauteen :b

Song of the Day:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti